Self Service

Verzendt uw bedrijf niet veel facturen en maakt u geen gebruik van een speciaal softwarepakket dat automatisch facturen genereert en opslaat? En wilt u toch elektronisch facturen versturen volgens de standaard van de AGF keten? Dat kan eenvoudig via het Z factuur Self Service Portal. U kunt daarbij kiezen uit het Basis abonnement en het Plus abonnement.

Self Service Portal Basis abonnement

Om elektronisch facturen te kunnen versturen volgens de standaarden in de AGF keten, kunt u gebruik maken van het Self Service Portal Basis abonnement. U betaalt eenmalig € 5,00 administratiekosten en € 0,40 per verzonden factuur. Bij het afsluiten van een abonnement, schaft u een strippenkaart aan met credits. Telkens als u een factuur verzendt, worden de kosten daarvan van uw strippenkaart afgeschreven. Is uw strippenkaart (bijna) op dan kunt u eenvoudig een nieuwe strippenkaart via iDEAL aanschaffen.

Self Service Portal Plus abonnement

Wilt u meer mogelijkheden dan het Self Service Portal Basis abonnement? In dat geval is het Self Service Portal Plus abonnement voor u aantrekkelijk. De kosten per verzonden factuur zijn € 0,10 lager en het biedt de volgende extra's: 

  • Mogelijkheid om bijlagen mee te sturen met een elektronische factuur. U dient wel over een eigen scanapparaat te beschikken (fax of scanner).
  • Naast het elektronisch archief voor verzonden facturen, beschikt u ook over een archief voor alle via Z factuur ontvangen facturen. In dit archief worden de facturen en bijlagen 7 jaar opgeslagen, conform de eisen van de Belastingdienst.

 
Verder biedt het archief u allerlei handige functies, zoals:

  • Verschillende zoekfuncties;
  • Mogelijkheden voor het doorsturen van ontvangen of verzonden facturen;
  • Aanmaken van notities en/of markeren van facturen met vlag;
  • Mogelijkheid om via een download (ClieOp bestand) uw facturen te importeren naar uw Telebankierpakket.

Klik hier voor een kostenoverzicht van het Self Service Portal Basis en Plus abonnement.